Strony

piątek, 23 września 2016

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

Tutaj znowu Julia :)  Korzystając z mojej choroby w jakiś przyjemny sposób postanowiłam, że znowu coś dla Was napiszę i o to jestem z ulubieńcami miesiąca :) 






Herbata z czerwonokrzewu - Znalazłam ją na regale z promocjami w osiedlowym markecie i z ciekawości postanowiłam ją kupić. Szczerze mogę przyznać, że jest to zdecydowanie jak na razie jedna z moich ulubionych herbat. Teraz kiedy jestem chora piję ją z plasterkiem cytryny dzięki czemu jest jeszcze lepsza.






Płynna pomadka - Nie jest to błyszczyk na jaki wygląda, a matowa pomadka, która ma śliczny, naturalny i delikatny kolor trzymający się niemal cały dzień na ustach. Jedyną wadą jest to, że kiedy nałoży się trochę więcej warstw to tworzą się grudki. Mimo wszystko jestem bardzo z niej zadowolona :)





Olejek arganowy - Moje włosy nie były w najlepszej kondycji przez bardzo długi czas i szukałam wiele sposób, aby nie były suche i zniszczone. Będąc u fryzjera Pani fryzjerka poleciła mi właśnie ten o to olejek, który uratował moje włosy. Podsumowując świetny produkt, który w szybki sposób regeneruje zniszczone włosy i ułatwia ich rozczesanie.





Płyn micelarny - Dawno nie używałam tak świetnego płynu do demakijażu. Fakt, że zmywa makijaż bez rozmazywania go to już wielki plus i dodatkowo zmywając oczy nie czuć nieprzyjemnego szczypania oraz nie przesusza mi skóry.





Paletka z lovely - Jest to zestaw trzech odcieni pudrów do konturowania twarzy. Pierwszy z nich to tak zwany bronzer, drugi służy do matowania i wygładzania niedoskonałości, a ostatni do rozświetlenia. Jestem bardzo zadowolona z tej paletki, ze względu na dobrą jakość jak i wydajność.


Dajcie znać czy podobają się Wam tacy ulubieńcy i czy sami stosujecie, któryś z tych produktów :)


18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tych produktach, jestem ciekawa tej paletki! :*

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ulubieńcy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowała mnie ta pomadka z Lovely, uwielbiam matowe produkty do ust! Za niedługo mają być te wielkie przeceny w Rossmannie, chyba czas robić listę zakupów ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ulubieńców i w sumie sama zastanawiam się nad tym czy takich nie zrobić u siebie ;)
    Sama również używam tego olejku i jest świetny, uwielbiam go x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta herbatka mnie zainteresowała :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka fajna:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olejek przez całe wakacje był moim ulubieńcem! Świetnie działa, jest wydajny i super pachnie, po prostu bomba <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta pomadka :)
    Fajni ulubieńcy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Płynne pomadki powinno nakładać się raz, nałożyłas za dużo warstw - dlatego pojawiły Ci się grudki ;)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym,że po nałożeniu jednej warstwy kolor ten nie jest zbyt zadowalający dlatego do uzyskania ciemniejszego koloru nakładam jej troszkę więcej, zdaję sobie z tego sprawę :)

      Usuń
  10. Pomadka jest świetna według mnie, testowana :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem absolutną włosomaniaczką więc z pewnością wypróbuję ten olejek. Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia. Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com może zostaniesz na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę musiała kupic tą pomadkę z Lovely na promocji. ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za komentarze, za każdy staramy się odwdzięczyć
♥ Dziękujemy również za obserwacje