Strony

wtorek, 20 września 2016

AUTUMN - MUST HAVE

Hej wszystkim ♥ 

Dzisiaj przychodzę do was sama bez Mikołaja, ponieważ spędzam dzień w łóżku z katarem i bolącym gardłem, a za oknem panuje ponura atmosfera i w związku z tym wpadłam na pomysł, aby coś tutaj dla was napisać :)


  Jeszcze nie dawno słoneczko grzało i mogliśmy opalać się na plaży, ubierać na siebie przewiewne ubrania kiedy atakowały nas upały. Jednak za dwa dni przyjdzie do nas kalendarzowa jesień, co przyniesie ze sobą między innymi pochmurne chwile których na pewno nie zabraknie i spadające liście z drzew, które moim zdaniem dają niesamowity urok. Dzisiaj przychodzę do was z moimi niezbędnikami które w każdą jesień muszą mi towarzyszyć i sprawiają, że właśnie ta pora roku nabiera przyjemnego klimatu. A więc o to moja lista  MUST HAVE na jesień :)





ŚWIECZKI

Jestem wielką miłośniczką świeczek i czy to wiosna, lato, jesień, zima zawsze w moim pokoju musi znaleźć się chociaż jedna świeczka. Jesień to właśnie okres kiedy kupuje przeróżne zapachy, które tylko kojarzą mi się właśnie z tą porą roku i podbijają moje serce swoimi pięknymi zapachami. Jedną z moich ulubionych na obecną chwilę jest świeczka z IKEI o zapachu owoców leśnych.





HERBATA

Kiedy za oknem jest zimno i ponuro, a ja ogrzewam się pod grubym kocykiem czytając przy tym książkę muszę mieć wtedy kubek gorącej herbaty. Zielona, owocowa czy po prostu czarna z plasterkiem cytryny i łyżeczką miodu to mój eliksir na poprawę humoru oraz ciepła. 




CIEPŁE SKARPETKI

Jestem strasznym zmarzluchem jeśli chodzi o stopy i w mojej szafie nie może zabraknąć ciepłych, puchowych skarpetek.




SWETRY

Były skarpetki, a teraz czas na miękkie i cieplutkie sweterki w których mogłabym chodzić przez cały rok. Bez nich nie ruszam się z domu kiedy przyjdzie jesień.





POMADKA NAWILŻAJĄCA 

Moje usta zdecydowanie nie są zachwycone kiedy robi się zimno, wtedy w mojej torebce nie może zabraknąć pomadki nawilżającej.



A co wam musi towarzyszyć podczas jesieni ? Podzielcie się tym w komentarzach oraz napiszcie czy tak jak ja jesteście zakochani w jesieni czy raczej wolicie letnie klimaty :) 

18 komentarzy:

  1. Mam identyczne must have! Ja czekam tylko, aż liście będą kolorowe, bo kocham jesień haha ;)

    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to moje jesienne must have!
    Dodałabym jeszcze książkę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sama musze w końcu uzupełnić swój zapas swetrów :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie tego samego potrzebuje jesienią <3
    pozdrawiam i obserwuje xoxo

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już powoli zaopatrzam się w cieplutkie koce, świeczki i masę książek :)

    Zapraszam do obserwacji bloga, nowy wpis klik blog ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki i herbata to zdecydowanie najważniejszy must have. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetry, aromatyczne herbaty i zapachowe świece - to jest to, zgadzam się w 100% :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepłe skarpety to podstawa. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki są najważniejsze! ♥ Jesień już idzie, a ja póki co nie mam jeszcze jakiś nowych sweterków ; oo
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem strasznym zmarźlakiem... więc tak, ciepłe skarpetki must have :) Fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpetki i herbata- mój must have na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczki to absolutny must have ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio piję wyłącznie herbatę. Jesień to jesień! Zimno, kocyk i herbatka muszą być.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się obejść bez tych rzeczy w jesienną porę. Czas wyjąć swetry z dołu szafy c:

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękujemy za komentarze, za każdy staramy się odwdzięczyć
♥ Dziękujemy również za obserwacje